sobota, 11 sierpnia 2007

Środowisko programistyczne pod Vistą

Jakie jest najlepsze środowisko programistyczne pod Windows Vista?

Odpowiedź jest prosta. Qemu + Slackware Kdevelop!

OczyViście, że nie Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition. Ostatnio (ostatnie 2 dni) borykałem się z następującym problemem:
- swobodna wymiana plików pomiędzy vistą a slackware na qemu.

Postawiłem, więc vsftpd, które sprawdza się bezbłędnie zawsze i wszędzie. Podproblemem okazała się sieć. Otoż za żadne skarby komputery nie pingowały się. Złotym środkiem na to okazał się Tap Adapter z pakietu OpenVPN, który stworzył wirtualne połączenie (miałem 2 z vmware, lecz nie wpadłem na to by je wykorzystac). I tak "podłączyłem kabel" do qemu. Po starcie systemu mam w pełni funkcjonalny serwer ftp i http. W Total Commanderze skonfigurowałem połączenie i wsio.

Bierzmy z systemów to co mają najlepszego, zamiast wytykać ich wady:)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cześć, zaczynam pisać bloga na temat linuksa Ubuntu, co powiesz na jakąś współpracę? ;) wymianę banerami? Pozdrowienia, co do programowania to najlepiej nie programować pod systemy microsoftu, po co? skoro można programować na linuksy? :)

Jacek pisze...

Dokładnie. A co do propozycji jestem na tak:) Proponuję wymianę linkami tekstowymi.

siuneq pisze...

witam :) a mógłbym prosić linka do tego bloga?